هالند-فرم بلند آزمونها ارسال شده توسط امیرسام مختاری اسفند 19, 1401 237 بازدید پرسشنامه رغبتسنج جان هالند (فرم بلند) پرسشنامه زیر به منظور ارزیابی رغبت شما در زمینه تحصیلی - شغلی تهیه شده است و به هیچوجه پیشرفت تحصیلی یا هوش شما را نمیسنجد. در این پرسشنامه فهرستی از فعالیتها، تجربهها، مشاغل و خودسنجیها آورده شده است تا رغبتها و تجربههای شما را مشخص نماید. در هر بخش توضیحات لازم برای پاسخگویی داده شده است. لطفاً توضیحات را به دقت بخوانید و اگر دستورالعمل را متوجه نشدید، قبل از پاسخ به آن از مشاور خود کمک بگیرید. پاسخ خود را روی گزینه مورد نظر علامت بزنید. سعی کنید با دقت و آرامش پاسخ دهید. نام و نام خانوادگی:*نام شهر:*شماره تماس:*سن:*وضعیت تاهل:*مجردمتاهلتعداد فرزندان:*کد ملی*فعالیتها: هر تعداد از فعالیتهای زیر را که مایلید انجام دهید را انتخاب کنیدفعالیتها: بخش و 1. نصب وسایل الکتریکی 2.تعمير اتومبيل 3.ساختن اشيا چوبي 4.راندن كاميون و تراكتور 5.استفاده از ابزار ماشيني يا فلزي 6.تغيير ابتكاري موتور اتومبيل و موتورسيكلت 7.گذراندن دوره كارگاه 8.گذراندن دوره طراحي مكانيكي 9.گذراندن دوره درودگري ( كارهاي چوبي ) 10.گذراندن دوره خياطي 11.گذراندن دوره اتو مكانيكي فعالیتها: بخش الف ۱. نامهنگاری با دوستان 2.شركت در برنامه هاي مذهبي 3.عضويت در انجمن ها و مراكز فرهنگي و اجتماعي 4.كمك به حل مشكلات شخصي ديگران 5.مراقبت از كودكان 6.شركت در ميهمانيها ومراسم جشن و سرور 7.بيان مطالب شنيدني و لطيفه در جمع دوستان 8.مطالعه كتابهاي روانشناسي 9.حضور در جلسات و سمينارها 10.شركت در كلاسهاي ورزشي 11.پيدا كردن دوستان و افراد جديد فعالیتها: بخش ج 1.خواندن كتابها يا مجلات علمي 2.كار در آزمايشگاه 3.كار برروي يك پروژه علمي 4.ساختن مدلهايي از هواپيما ( ماكت ) 5.كار با وسايل و مواد شيميايي 6.مطالعه آزاد درباره موضوعات خاص 7.حل معماهاي رياضي و شطرنج 8.گذراندن دوره فيزيك 9.گذراندن دوره شيمي 10.گذراندن دوره هندسه يا مثلثات 11.گذراندن دوره زيست شناسي فعالیتها: بخش م 1.تاثير گذاشتن روي ديگران 2.فروشندگي اجناس 3.بحث درباره مسائل سياسي 4.كار كردن در مغازه يا فروشگاه شخصي 5.شركت فعال در سمينارها 6.سخنراني 7.خدمت به عنوان مدير يك گروه 8.سرپرستي و نظارت بر كار ديگران 9.ملاقات با شخصيت هاي مهم 10.رهبري يك گروه براي رسيدن به هدف 11.مشاركت در فعاليت هاي سياسي فعالیتها: بخش ه ۱. طراحی، ترسیم، نقاشی 2. بازیگری تئاتر در سینما 3.طراحي داخل ساختمان يا دكوراسيون 4.نوازندگي در گروه موسيقي و سرود 5.نوازندگي يكي از آلات موسيقي 6.رفتن به برنامه هاي اجراي موسيقي 7.خواندن داستانهاي معروف 8.نقاشي از روي مدل يا عكس 9.نقد نمايشنامه 10.خواندن شعر يا سرودن شعر 11.گذراندن دوره هنري فعالیتها: بخش ق 1.دقت در تميز نگهداشتن كتابها و لوازم التحرير خود 2.ماشين نويسي اوراق يا نامه ها براي خود وديگران 3.حسابداري 4.كار باانواع ماشينهاي اداري ( حساب ، كامپيوتر و غيره ) 5.ثبت و نگهداري اسناد هزينه ها و درآمد 6.گذراندن دوره ماشين نويسي 7.گذراندن دوره بازرگاني 8.گذراندن دوره دفترداري 9.گذراندن دوره حسابداري مالي 10.بايگاني نامه ها ، گزارشها ، سوابق و غيره 11.نوشتن نامه هاي اداري و رسمي تجربهها: هر تعداد از فعالیتهایی را که تجربه کردهاید و میتوانید انجام دهید در قسمت پرسش مربوطه با علامت (×) مشخص نمایید.تجربه ها: بخش و ۱. از ابزارهای برقی کارگاه نجاری مانند اره، ماشین تراش یا ماشین سمباده استفاده کردهام. 2.كار كردن با ولت متر را مي دانم . 3.مي توانم كاربراتوررا تنظيم كنم . 4.با ابزار هاي برقي مانند : مته ، آسياب ، خرد كن و چرخ خياطي كار كرده ام . 5.كار جلا زدن و لكه زدايي مبلمان يا كارهاي چوبي را مي توانم انجام دهم . 6.مي توانم نقشه ساختمان يا طرح ماشين را بخوانم . 7.تعميرات ساده وسايل برقي را مي توانم انجام دهم . 8.مي توانم وسايل چوبي ( صندلي ، ميز و ... ) راتعمير كنم . 9.رسم هاي فني را مي توانم بكشم . 10.مي توانم تعميرات ساده تلويزيون را انجام دهم. 11.تعميرات ساده لوله كشي را مي توانم انجام دهم. تجربه ها: بخش الف 1.مي توانم بخوبي مطالب را براي ديگران توضيح دهم . 2.در امور خيريه با جمع آوري كمكهاي مردمي شركت كرده ام . 3.با ديگران به خوبي كار وتشريك مساعي مي كنم . 4.در سر گرم كردن افراد بزرگتر از خود مهارت دارم . 5.مي توانم ميزبان خوبي باشم . 6.به راحتي مي توانم به كودكان آموزش دهم . 7.مي توانم براي سرگرمي ديگران در يك مهماني برنامه ريزي كنم. 8.بخوبي مي توانم به افراد مضطرب يا داراي مشكل كمك كنم . 9.داوطلبانه در بيمارستان ، كلينيك يا مراكز امداد رساني ( هلال احمرو ... ) كار كرده ام . 10.براي امور خيريه مربوط به مدرسه يا مسجد مي توانم برنامه ريزي كنم . 11.درباره شخصيت افراد به خوبي مي توانم قضاوت كنم . تجربه ها: بخش ج 1.طرز كار لامپ خلا ( لوله خالي از هوا ) را مي دانم . 2.مي توانم سه غذا راكه از لحاظ مواد پروتئيني غني هستند را نام ببرم . 3.مفهوم نيمه عمر عنصر راديواكتيو را مي دانم . 4.مي توانم جدو ل مندليف را توضيح دهم . 5.مي توانم از خط كش محاسبه براي ضريب يا تقسيم استفاده كنم . 6.از ميكروسكوپ مي توانم استفاده كنم . 7.سه نوع صورت فلكي ستارگان را مي توانم شناسايي كنم . 8.چگونگي عملكرد گلبول هاي سفيد خون را مي توانم توضيح دهم . 9.فرمول هاي ساده شيمي را مي توانم تفسير كنم . 10.مي دانم كه چرا ماهواره ها به زمين نمي افتند . 11.در سمينار يا مسابقه علمي شركت كرده ام . تجربه ها: بخش م 1.در مدرسه به عنوان نماينده انتخاب شدم . 2.مي توانم كار ديگران را سرپرستي كنم . 3.اشتياق و انرژي فوق العاده اي در انجام كار ها دارم . 4.به خوبي مي توانم مردم را به انجام كار هاي مورد علاقه خودم وادارم . 5.در فروشندگي مهارت دارم . 6.بعنوان نماينده يك گروه در ارائه پيشنهادات ويا شكايات به مقام بالاتر انجام وظيفه كرده ام . 7.در كار فروشندگي يا رهبري گروه پاداش گرفته ام . 8.باشگاه ، گروه يا دسته اي را سازمان داده ام . 9.اقدام به ايجاد كسب و كار نموده ام . 10.مي دانم چگونه سر دسته يا نماينده موفقي باشم . 11.مباحثه گر خوبي هستم . تجربه ها: بخش ه ۱. میتوانم در نمایشنامه نقشی را بازی کنم. 2. میتوانم شعر یا نوشتهای را دکلمه کنم. 3. میتوانم در نمایش عروسکی بازی کنم. 4.مي توانم افراد را طوري نقاشي كنم كه قابل شناسايي باشند . 5.مي توانم نقاشي يا مجسمه سازي كنم . 6.مي توانم سفالگري كنم . 7.طراحي لباس ، پوستر يا وسايل چوبي را مي توانم انجام دهم . 8.مي توانم به خوبي شعر بگويم يا داستان بنويسم . 9.مي توانم يك آلت موسيقي را بنوازم . 10.در سرودهاي 2 تا 4 نفره مي توانم شركت كنم . 11.مي توانم يكي ازآلات موسيقي را در يك جمع رسمي بنوازم . تجربه ها: بخش ق 1.در هر دقيقه مي توانم چهل كلمه تايپ كنم . 2.مي توانم با دستگاه فتوكپي يا ماشين جمع بندي قيمت كالا كار كنم . 3.مي توانم تند نويسي كنم . 4.مي توانم نامه ها و ساير اوراق را بايگاني كنم . 5.در امور اداري كار كرده ام . 6.مي توانم زمان بندي مشخصي براي انجام كار هايم داشته باشم . 7.مي توانم مقدار زيادي از كار هاي دفتري رادر مدت كوتاهي انجام دهم . 8.از ماشين حساب مي توانم استفاده كنم . 9.مي توانم از كامپيوتر استفاده كنم . 10.مي توانم بدهي ها وطلب ها ( ترازنامه ها ) رادر دفتر كل وارد كنم . 11.مي توانم گزارشهاي دقيق پرداختها و فروشها را نگهداري و تنظيم كنم . مشاغل: این فهرست به بررسی احساسات و نگرشهای شما نسبت به مشاغل گوناگون میپردازد. مشاغلی را که به آن علاقه دارید یا برای شما خوشایند است را انتخاب کنید.مشاغل: بخش و ۱. مکانیک هواپیما 2. متخصص موجودات آبزی و وحشی 3. مكانيك اتومبيل 4.نجار 5. راننده خاك برداري برقي ، جرثقيل 6. نقشه بردار 7.بازرس ساختمان 8.مهندس مخابرات 9.جوشكار 10.پرورش دهنده گلها و گياهان 11.راننده تاكسي سرويس ( آژانس ) 12.مهندس لوكوموتيو 13.خياط 14.برقكار مشاغل: بخش الف 1.جامعه شناس 2.دبير دبيرستان 3. متخصص اصلا ح و تربيت 4.گفتار درمانگر 5. مشاور ازدواج 6. مدير مدرسه 7.سرپرست خوابگاه 8.روانشناس 9.دبير علوم اجتماعي 10.مدير امور خيريه 11.مربي ورزش 12.مشاور 13.دستيار امور روانپزشكي 14.راهنما و مشاور شغلي مشاغل: بخش ج ۱. متخصص هواشناسي 2. زيست شناس 3.ستاره شناس ( منجم ) 4.تكنسين آزمايشگاه پزشكي 5. مردم شناس 6.دامپزشك 7.شيميدان 8.پژوهشگر ( محقق ) 9.نويسنده مقالات علمي 10.سردبير يك مجله علمي 11.زمين شناس 12.گياه شناس 13.كارشناس تحقيقات علمي 14.فيزيكدان مشاغل: بخش م 1. معامله گر ، واسطه گر امور تجاري 2. مامور خريد 3.مدير اجرايي آگهي و مسئول تبليغات 4.نماينده فروش كارخانه توليدي 5.توليد كننده برنامه هاي تلويزيوني 6.مدير هتل 7.مدير شركت هاي بازرگاني 8.مدير رستوران 9.مدير مراسم وتشريفات 10.فروشنده 11.واسطه گر معاملات ملكي يا اتومبيل 12.مدير تبليغات يا مدير روابط عمومي 13.مؤسس باشگاه ورزشي 14.مدير فروش مشاغل: بخش ه ۱. شاعر 2. رهبر اركستر 4.موسيقيدان 4.نويسنده 5. هنر مند آگهي هاي تبليغاتي 6.نويصسنده ا دبيات كودكان 7.بازيگر سينما يا تئاتر 8.خبرنگار 9.صورتگر ( نقاش ) 10.خواننده سرود 11.آهنگساز 12.مجسمه ساز 13.نمايشنامه نويس 14.فيلم ساز مشاغل: بخش ق ۱. دفتردار 2. معلم درس ماشیننویسی 3.مسئول برنامه هاي بودجه ( ذي حساب ) 4. حسابدار تحصيل كرده 5.بازرسي مالي اداري 6.تند نويس دادگاه 7.تحويلدار بانك 8.كارشناس ماليات 9.ناظر صورت برداري از موجودي 10.اپراتور كامپيوتر 11.ارزياب هزينه ها 12.كارشناس امور مالي 13.كارمند امور مالي 14.بازرس بانك خودسنجیها: خود را در تواناییها و مهارتهای زیر در مقایسه با همسالانتان درجهبندی کنید. سعی نمایید صحیحترین برآورد را در مورد خودتان انجام دهید. به کمترین توانایی نمره ۱ و به بیشترین آن نمره ۷ بدهید. تا حد امکان از درجهبندی یکسان خود در هر یک از تواناییها بپرهیزید خود سنجی: توانایی مکانیکی*1.2.3.4.5.67خود سنجی: توانایی علمی*1234567خود سنجی: توانایی هنری*1234567خود سنجی: توانایی تدریس*1234567خود سنجی: توانایی فروشندگی*1234567خود سنجی: توانایی اداری (امور دفتری)*1234567خود سنجی: مهارتهای دستی*1234567خود سنجی: توانایی ریاضی یا علوم تجربی*1234567خود سنجی: توانایی نقاشی یا خط یا موسیقی*1234567خود سنجی: دوستی و تعاون*1234567خود سنجی: مهارتهای مدیریت*1234567خود سنجی: مهارتهای اداری*1234567لطفا برای ثبت نتایج دکمه ارسال را کلیک کنیدتوجه: نتیجه آزمون بعد از تحلیل و بررسی توسط متخصصین مجموعه آلفا کوچ و موسسه آموزشی استعدادیابی نجوا تا 24 ساعت آینده برای شما ارسال خواهد شد. در صورت هر گونه مشکل در دریافت نتایج کد پیگیری را همراه با کلمه استعداد یابی به شماره 09360461324 ارسال نماییدنام محصول Δ اشتراک گذاری:
دیدگاهتان را بنویسید